RolfLykkeDK Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Hej Mustang Club of SwedenJeg har lige registreret mig selv på dette forum da jeg også synes at I har en masse gode forum tråde her på denne Mustang Club.Jeg har selv en 1967 Mustang Fastback Eleanor og en 1968 Mustang Fastback S-Code her i Danmark, og regner med at komme med til Race-Days på bl.a. Sturup Raceway her i 2014 Er det egentlig nogle af jer der kommer til Sturup i 2014 med jeres Mustangs?Anyway, ville også lige gøre opmærksom på at jeg har en masse unikke Mustang dele til Salg også.Skal nok poste delle i "Til Salg" afdelingen.Men her er Linket med Billeder til den danske site:http://www.mustangklubben.dk/index.php/forum/11-reservedele-saelges/22011-full-1967-68-mustang-fb-conv-coupe-eleanor-kitHåber på at kunne bidrage en masse til denne side i fremtiden.Jeg bliver kaldt for "Eleanor Guru'en" på det danske mustang-site da jeg ved næsten ALT om Movie-Correct Eleanors.Her er et billed af min bil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Välkommen Rolf, mycket vacker bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts