Micke B July 26, 2004 Report July 26, 2004 Har en liten fråga om soppapumpen,vad är det här för hål?Förmodar att det inte ska pulsera soppa ur den Citera
Leffe N cmc712 July 26, 2004 Report July 26, 2004 Pumpar det ut soppa där så är det förmodligen hål i membranet i pumpen.Jag tror att hålet sitter där just därför, för att soppan ska läcka utåt istället för in i oljetråget. Citera
NiklasW July 26, 2004 Report July 26, 2004 När membranet pumpar soppan så blir det både undertryck och övertryck i luften på andra sidan membranet. Därför måste det finnas ett hål som släpper ut/suger in luft. Prova att pumpa manuellt känner du att det blåser och suger luft i hålet. Så kommer det ut soppa här så är det hål i membranet! Citera
Micke B July 26, 2004 Author Report July 26, 2004 Förstod att det var nåt som var trasigt i den men var tvungen att fråga vad hålet har för betydelse.Någon som vet vad en ny kan kosta? Citera
Leffe N cmc712 July 26, 2004 Report July 26, 2004 Jag kommer inte ihåg några direkta siffror, men sist jag köpte en på Hansen så var den inte särskillt dyr. Citera
Recommended Posts