Henke cmc 2171 January 3, 2014 Report January 3, 2014 Jag la på skoj upp lite bilder på mina gamla Mustanger i ett album här på forumet.Skulle vara kul om fler gjorde det. Kanske man hittar en bild på sin nuvarande bil iklädd nån härlig åttitalsmundering Mitt album:http://www.mustangclubsweden.org/album.php?albumid=543Med vänlig hälsning Henke Citera
mhdin January 3, 2014 Report January 3, 2014 Tycker den "nya" är snyggast, när lägger du upp en tråd om den. Citera
Henke cmc 2171 January 3, 2014 Author Report January 3, 2014 (redigerad) Det kommer snart hoppas jag.. Lite mycke nu med hus, barn och brölloppsförberedelser!Vet ni vad en diamantring kostar?!?! Hutlöst! Ändrade %s av %s (%s) Citera
JohnRB January 4, 2014 Report January 4, 2014 ............................Vet ni vad en diamantring kostar?!?! Hutlöst! Yup...Vet. Har køpt 2!!!!!!!! ;-) Citera
Klingan75 January 4, 2014 Report January 4, 2014 Yup...Vet. Har køpt 2!!!!!!!! ;-)Hahaha, sparar du till nummer 3 nu då? Kommer inte ihåg ven som sa det men "Jag är alltid på jakt efter min nästa ex-fru." Citera
mhdin January 4, 2014 Report January 4, 2014 Det kommer snart hoppas jag.. Lite mycke nu med hus, barn och brölloppsförberedelser!Vet ni vad en diamantring kostar?!?! Hutlöst! Henke det finns såna där automater där får man en ring för 5:-. Citera
Henke cmc 2171 January 4, 2014 Author Report January 4, 2014 Ringarna redan köpta. Nylackkontot nere på noll igen.. Citera
JohnRB January 4, 2014 Report January 4, 2014 Hahaha, sparar du till nummer 3 nu då? Kommer inte ihåg ven som sa det men "Jag är alltid på jakt efter min nästa ex-fru."Båda køpt til samma "fruntimmer"!!! Nån er ju nøjd med vad som redan finns ;-) Ni vet ju hur det er, en ny Musse med blank lakk kan endå va en rishøg ;-)MvhJohnB Citera
Klingan75 January 5, 2014 Report January 5, 2014 Båda køpt til samma "fruntimmer"!!! Nån er ju nøjd med vad som redan finns ;-) Ni vet ju hur det er, en ny Musse med blank lakk kan endå va en rishøg ;-)MvhJohnB Tänkte ju inte på att det kunde vara på det sättet. Ursäkta för all OT. Citera
Recommended Posts