hockeyfan January 9, 2014 Report January 9, 2014 Hej alla sköna Mustangfantaster:DJag köpte min drömbil i spt en -06 (V8) med ca 6000 mil på mätaren som nu står i vinterförvaringoch längtar efter våren. Sj bor jag i Mölnlycke jobbar som med sälj och bara älskar Frölunda Indians!!Lägger upp en bild så ni kan se hur pärlan ser ut. Citera
Elbbiv January 9, 2014 Report January 9, 2014 Hej och välkommen!Snygg kärra! Jag hade själv en -06 cab för 3 år sedan, en riktigt go musse. Citera
Anders Lindström January 9, 2014 Report January 9, 2014 Välkommen till forumet å grattis till pärlan! (hockeyintresset delar vi, jag kommer från Skellefteå ) Citera
hockeyfan January 9, 2014 Author Report January 9, 2014 Tackar nu hoppas vi på en snar vår bara! Citera
hockeyfan January 9, 2014 Author Report January 9, 2014 Tackar! Med tanke på vårt gemensamma intresse så kanske du rullar neråt för att kolla finalserienom ni nu tar er dit vill säga;) Citera
hockeyfan January 9, 2014 Author Report January 9, 2014 Tackar;) skulle eg väntat till i vår men så stod den bara där och så var man såld …. Citera
hockeyfan January 9, 2014 Author Report January 9, 2014 Hej igen!Såg att du skall plocka hem en 2011:a från USA får man va nyfiken och fråga vad den landar på ochvilken kanal du använder där? Citera
Anders Lindström January 9, 2014 Report January 9, 2014 Tackar! Med tanke på vårt gemensamma intresse så kanske du rullar neråt för att kolla finalserienom ni nu tar er dit vill säga;)Håller tummarna . Fortsätter "vintern" så här så tar jag cabben till Göteborg Citera
hockeyfan January 9, 2014 Author Report January 9, 2014 Gör du så lovar jag att bjuda på en kall i pausen Citera
Recommended Posts