Andrew January 30, 2014 Report January 30, 2014 Tänk vad det kan ändra sig när man köpte sin första Musse i början på 80-talet va man raggare och busfrö, men nu är man till och med accepterad i dom finare klubbarna. Vad var det som förändrade det synsättet för jag är fortfarande samma kille...... Citera
Anders Lindström January 31, 2014 Report January 31, 2014 Det var en fin bild i kalendern! De som var i 50+ års åldern på 80 talet ansåg att bilungdom var busfrön å raggare. Å nu är det vi busfrön å raggare som är i 50+ åldern Citera
cleavland February 1, 2014 Report February 1, 2014 Jepp Andrew jag är okså samma kille som då fast 55+ ska vi köra lite kast med liten raggare och sånt på power meet i år!!?Mvh Hasse hälsa frugan:rolleyes: Citera
Andrew February 1, 2014 Author Report February 1, 2014 Det var grejer det kommer ihåg ett kärlekspar tror dom hette Tobbe och Hasse och som dom gnabbades Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 4, 2014 Report February 4, 2014 (redigerad) Ja du Andrew, det var då det, det var kanske roligare då, men det är ändå samma känsla idag.Fantastiskt vad en Ford Mustang kan göra för oss entusiaster, minnet av mycket sitter kvartills lampan slocknar, åtminstone hos mig.Gå in på medlemsportalen, kolla album, då förstår många hur det var en gång:eh:. Ändrade %s av %s (%s) Mer att tillägga. Citera
pools February 8, 2014 Report February 8, 2014 Jag mins en episod när vi var 17-18 år. Vi åkte några vänner till en av kompisensfarsas sommarstuga ute vid havet i Västerbotten. Vi drack en hel del kan jag säga.På lördagen var det dags att proviantera lite mat och öl. Kompisen som körde hadeen Renault Gordini med svart huv och silvermålade fälgar. Det var mode då i börjanpå 70-talet. Årsmodell okänd, men gissar på sen 50-talare.Det var urusla däck på denna lilla bil, och vi var 6 pers. i den. Varje gång han vred påratten så skrek det i asfalten.Ortsbefolkningen i detta lilla samhälle, som i alla fall hade en ICA-butik, där vi köptevåra mellisar, stod som statyer vid sidan om vägen och pekade, när vi kom med denlilla bilen som skrek om däcken och sa: Där kommer dom... raggarna! :lolno:Herre gud vad roligt vi hade åt det! Dagen efter var inte lika rolig. Vi låg mest och sov.Mvh.P-O Citera
Stefan Johansson February 9, 2014 Report February 9, 2014 Hahaha. Kan se allt framför mig dom höll säkert för ögonen på barnen så de inte skulle ta efter Citera
Recommended Posts