Obscure February 4, 2014 Report February 4, 2014 ...jag håller på att försöka hitta en Mustang 05-09, och letar främst i USA, men jag har fått ett rätt bra erbjudande från en här i Sverige, men den har tyginredning... Någon som har en uppfattning om vad en skinninredning går på, ca? Citera
Daniel Linde February 4, 2014 Report February 4, 2014 Nu chansar jag lite smått, jag minns inte hur tillvalslistan såg ut.* Om det är tygsäten, är det då "snik" varianten utav mätarhus? Alltså har du MyColor/färddatorn?Nedan de olika klustren samt knapparna/färddatorn som inte finns på basic varianten.Basic variantenPremium MyColor klustret, med knapparna för färddatorn och färginställningarna.Dit jag vill komma, det kanske inte bara är skinnet du kommer sakna?// Danne Citera
Obscure February 4, 2014 Author Report February 4, 2014 Ahhh, I see what you mean... Helt sant, är nog snikigaste varianten... Inte vad jag vill ha... "Min" broker borta i staterna letar åt mig men min lista är svår att fylla tydligen :-). Jag är lite ny på detta med mustanger ;-). Han säger åt mig att lugna mig, men det är inte alldeles enkelt, när man nu vill ha en att köra, nu! Citera
Daniel Linde February 4, 2014 Report February 4, 2014 Här kan du läsa på lite: http://www.mustangclubsweden.org/showthread.php/20660-Broschyrer-Ford-Mustang-2005-2014-(PDF)?p=140432#post140432// Danne Citera
Obscure February 5, 2014 Author Report February 5, 2014 tack - läst och lagt tankar på mindre än en GT på hyllan - nu blir det en V8 av nåt slag... :-) Citera
Recommended Posts