salle August 1, 2004 Report August 1, 2004 Hej på erJag är hlt ny här men hoppas på lite hjälp.Jag har en vit HT 65 289 2v C4 automat på gång. Inrdningen är röd standard. Bilen är i orginal från Califonien, en ägare, togs hem år 2000. Lackerades om till vit (orginal). Inredningn är solblekt och innertakt är trasigt och förarstolen har spruckit. Hatthyllan är solblekt och övermålad. Var kan man få tag på ett nytt innertak och vad kostar det? klä om och stoppa om en stol vad kostar det och vem kan göra detta? En hatthylla med rätt klädsel, var får man tag på detta, pris? Motorna har rullat 28000 svenska mil, den är servad hela tiden, papper finns, hur är dessa motorer, är dt något att tänka på. Bilen är fin men det är lite saker att fixa. Jag har upptäckt att lackn som är ny från 2000 i USA börjar få en del små bubblor i nere kant på ena dörren.De flesta papper finns på bilen och motor och bil hör ihopVad tror ni om en sådan bil, vad kan denna vara värdHoppas ni kan hjälpa mig Citera
Gäst August 1, 2004 Report August 1, 2004 Har du tittat in på vår länksida?Kolla därhttp://www.mustangclubsweden.com/sidor/Linkmain.htmFinns även länkar till USA om du hellre vill köpa där.I princip samma grejer var du än köper Citera
Recommended Posts