Hillstream February 27, 2014 Report February 27, 2014 Nån på detta forum som vet skillnaden på olika neutralkontakter för en c4:a?Är det någon mekanisk eller storleksskillnad eller passar vilken som helst oberoende för vilket år de är avsedda för? Alla jag sett verkar vara likadana förutom själva kontakterna som ibland innehåller även kontakt för backljus. Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 28, 2014 Report February 28, 2014 Neutralkontakt ? du menar antagligen kontakten på utgående axel förväxellägen på lådan, den som har startspärr funktion och backljus funktion.Det är i stora drag samma typ till C4 låda, om jag är rätt informerad. Citera
Hillstream February 28, 2014 Author Report February 28, 2014 Tack för ditt svar. Ja det är den som kallas Neutral Saftey Switch. Citera
pools February 28, 2014 Report February 28, 2014 Hej Rutger!Har du sett på den här sidan?http://npd.dirxion.com/WebProject.asp?BookCode=mus14flx&archival=1&from=2#Mvh.P-O Citera
PeterF March 1, 2014 Report March 1, 2014 Bara kontaktstyckena som skiljer. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk Citera
Recommended Posts