lomar March 11, 2014 Report March 11, 2014 Hej köpte en Mustang Gt 4,6 05 förra året kände att kopplingen tog väldigt långt ner så i vinter bytte jag koppling och gjorde en service . Synd att jag inte läste på forumet först innan jag byte tändstiften drog av 3st så det tog mig en dag att ta ut dom . Men inte nog med det var ute och provade den när jag kommer upp i 2500 varv till 3800ca så går den orent precis som en cylinder faller bort .På tomgång går den jätte rent ,Kan man mäta tändspolarna på något sätt eller är det någon annat fel MVH Citera
FastMagnus March 11, 2014 Report March 11, 2014 Hej köpte en Mustang Gt 4,6 05 förra året kände att kopplingen tog väldigt långt ner så i vinter bytte jag koppling och gjorde en service . Synd att jag inte läste på forumet först innan jag byte tändstiften drog av 3st så det tog mig en dag att ta ut dom . Men inte nog med det var ute och provade den när jag kommer upp i 2500 varv till 3800ca så går den orent precis som en cylinder faller bort .På tomgång går den jätte rent ,Kan man mäta tändspolarna på något sätt eller är det någon annat fel MVHHar du knäckt till vevaxel givaren? Citera
lomar March 12, 2014 Author Report March 12, 2014 Har du knäckt till vevaxel givaren?Nej men jag låt bilen stå på tomgång tills den blev varm och nu verkar det som att han är med hela tiden men tack för ditt inlägg Citera
Corvette March 12, 2014 Report March 12, 2014 varför böka när det finns ett specialverktyg att ta ur brutna stift med... Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.