Jump to content

Recommended Posts

Hej

köpte en Mustang Gt 4,6 05 förra året kände att kopplingen tog väldigt långt ner så i vinter bytte jag koppling och gjorde en service . Synd att jag inte läste på forumet först innan jag byte tändstiften drog av 3st så det tog mig en dag att ta ut dom . Men inte nog med det var ute och provade den när jag kommer upp i 2500 varv till 3800ca så går den orent precis som en cylinder faller bort .På tomgång går den jätte rent ,Kan man mäta tändspolarna på något sätt eller är det någon annat fel MVH

Hej

köpte en Mustang Gt 4,6 05 förra året kände att kopplingen tog väldigt långt ner så i vinter bytte jag koppling och gjorde en service . Synd att jag inte läste på forumet först innan jag byte tändstiften drog av 3st så det tog mig en dag att ta ut dom . Men inte nog med det var ute och provade den när jag kommer upp i 2500 varv till 3800ca så går den orent precis som en cylinder faller bort .På tomgång går den jätte rent ,Kan man mäta tändspolarna på något sätt eller är det någon annat fel MVH

Har du knäckt till vevaxel givaren?

Har du knäckt till vevaxel givaren?

Nej men jag låt bilen stå på tomgång tills den blev varm och nu verkar det som att han är med hela tiden men tack för ditt inlägg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...