Petehell March 30, 2014 Report March 30, 2014 Någon som är haj på installationer av billjud?Har en retro digital stereo i bilen och ska installera ett slutsteg. Fattar inte var jag ska koppla in remote-kabeln som sitter tillsammans på RCA-kabeln i stereon? Behöver jag den?Här är radion jag harhttp://www.casmfg.com/Mustang%201967-73%20product%20page.htmTack på förhandPeter Citera
pools March 30, 2014 Report March 30, 2014 Hej Peter!Remotekabeln är väl till för att "tända" slutsteget. På din stereo finns en kabel kallad"Power Antenna Lead". Dit ska du koppla kabeln. Den får spänning när du slår på stereon.Då går slutsteget också igång.Mvh.P-O Citera
Petehell March 31, 2014 Author Report March 31, 2014 En annan fråga: Finns det möjligen en till säkringshållare än den som sitter under ratten ovanför gaspedalen? Jag klantade mig och det blixtrade till lite i en kabel...sen blev det svart:rolleyes:.Alla säkringar i hållaren under ratten är hela. Citera
pools April 6, 2014 Report April 6, 2014 Är du säker på att alla säkringar är hela? Vilken kabel var det du kortslöt? Vad blevsvart? Du måste förklara lite bättre. Jag hjälper dej gärna!Mvh.P-O Citera
Petehell April 11, 2014 Author Report April 11, 2014 Det var en säkring som var paj, summrade när säkringarna var på plats och det går ju inte. Måste självklart ta ur säkringen från hållaren för att se om den är hel eller inte.Tack för omtanken. Citera
Recommended Posts