Anneli Sandell April 3, 2014 Report April 3, 2014 Jag är en Stockholms böna som heter Anneli Sandell som flytta till Åland för 30 år sen. Bor nu här på landet med min man Roger och 2 barn, ena utflugen. I familjen finns sedan många år tillbaka en Mustang 67. För 4 år sen köpte jag min Mustang cab 67. Körde en sommar och nu har den genomgått lite renovering och omlackering. Hoppas vi får ihop den så jag kan köra i sommar. Ha det gott Citera
Norwall April 3, 2014 Report April 3, 2014 Hej och varmt välkommen!Finns väl ganska fina vägar därute på Åland eller hur?Hoppas ni får ihop den och lägg gärna upp en bild!mvh Andreas Citera
Palle W April 3, 2014 Report April 3, 2014 Hej AnneliVi har idag 3 medlemmar på Åland.Gå du med också, så blir ni fyra.Kan ut och åka tillsammans, och ha trevligt. Citera
Anneli Sandell April 3, 2014 Author Report April 3, 2014 Tack så mycket! Ja, det är toppen fint att åka omkring här. Citera
Palle W April 4, 2014 Report April 4, 2014 Hej AnneliVi har idag 3 medlemmar på Åland.Gå du med också, så blir ni fyra.Kan ut och åka tillsammans, och ha trevligt.Hej AnneliKul att du nu anmält dig som klubbmedlem också.Jag har skickat ett mail idag med uppgifter om utlandsbetalning.HälsnPalle Citera
Anneli Sandell April 4, 2014 Author Report April 4, 2014 Tack för det! Perfekt då blir det enklare att betala. Citera
Recommended Posts