Guztav May 14, 2014 Report May 14, 2014 Baklyktorna på 2013 tycker jag är rätt snygga och skulle gärna ha dessa på min 2010. Kör man okonverterade lyktor USA style med dom stegrande blinkningarna etc så funkar allt plug and play enligt filmen nedan. Men hur blir det om man har EU-lyktor? Nån som testat? Citera
Wide May 14, 2014 Report May 14, 2014 Så här kan det se ut i skåne Janne HSnyggt jobb, speciellt det där med dubbla funktioner beroende på situationen eller vem som ligger bakom.Du verkar kunna det där med elektronik på moderna Mustanger och förutsätter att du har koll på rätt kopplingar som inte äventyrar boxen vilket jag hört är lätt hänt när man anpassar blinkers till det Svenska regelvverket.Jag har en fråga till dig angående min tanke... se mitt inlägg här på forumet med rubrik Pony Projection Lights. Är det nåt du funderat på eller har idéer kring så får du gärna återkomma till mig här eller på mitt inlägg eller när vi ses på nån träff.///-AW-\\\ Citera
Janne H May 15, 2014 Report May 15, 2014 Snyggt jobb, speciellt det där med dubbla funktioner beroende på situationen eller vem som ligger bakom.Du verkar kunna det där med elektronik på moderna Mustanger och förutsätter att du har koll på rätt kopplingar som inte äventyrar boxen vilket jag hört är lätt hänt när man anpassar blinkers till det Svenska regelvverket.Jag har en fråga till dig angående min tanke... se mitt inlägg här på forumet med rubrik Pony Projection Lights. Är det nåt du funderat på eller har idéer kring så får du gärna återkomma till mig här eller på mitt inlägg eller när vi ses på nån träff.///-AW-\\\Så här gjorde jag med led lampan med logga!//Janne Citera
Recommended Posts