Mattias_W June 2, 2014 Report June 2, 2014 Hej! Jag är 38år, är precis ny medlem (CMC#: 4783) och även ny Mustang-ägare, första bilen i ägo som inte är en Volvo! Och just Mustang har jag länge varit svag för, sen när jag såg en vit Mustang till salu så var det kört! Det ironiska är att jag alltid har haft svarta bilar och såg mig självklart i en svart Mustang. Men jag föll pladask för den vita Jag ser framemot att vara med på ponyrides och träffa likasinnade!Jag avslutar med ett citat ifrån min äldsta dotter (fyller 8 i sommar).En bekant tittade på bilen och frågade hur många hästar det är i den.Min dotter som var med svarade snabbt att -Det är 3 st, en i fronten, en på ratten och en på framrutan! Citera
lasse.carina June 2, 2014 Report June 2, 2014 Välkommen i klubben, klok dotter du har hon har ju faktiskt rätt ps. Vi kör även Volvo till vardags. Citera
Mattias_W June 3, 2014 Author Report June 3, 2014 Tack! Jo, Volvo:n har jag kvar också. En fundering, antar att det är någon moderator på forumet som ändrar om min status till "Klubbmedlem" istället för "Forummedlem"? Citera
Anders Lindström June 3, 2014 Report June 3, 2014 Välkommen till klubben Mattias och grattis till Mustangen! Din status kommer att ändras. Citera
MarSa June 21, 2014 Report June 21, 2014 Välkommen till klubben och grattis till mustangen! Personligen är jag väldigt svag för vita mustanger, så jag tycker den är kanonsnygg! Citera
bj0rne June 22, 2014 Report June 22, 2014 Hej och välkommen till klubben.Det där med Volvo känns igen... åker en gammal ( -96 ) sådan till vardags.Vi kanske ses på några träffar i sommar.Just det, jag passar på att göra lite reklam för en ny träff vi håller på med tillsammans med bland annat Camaroklubben, Corvetteklubben, Trans-Am klubben och Blekinge Classic Car Club. Träffen kommer att kallas "Pony and Muscle Car Meet" kolla på www.pmcm.nu Citera
Mattias_W July 4, 2014 Author Report July 4, 2014 Tackar! Blir surt sen när Mustangen sätts in i garaget i vinter och man måste köra Volvon... Men blir ju desto roligare igen sen när våren kommer.. Inte omöjligt att det blir en sväng till Växjö den 12/7! Citera
bj0rne July 8, 2014 Report July 8, 2014 Kolla info om "Samåkning" från Kalmar till Växjö på Lördag Citera
Mattias_W July 11, 2014 Author Report July 11, 2014 Ahh, då dyker jag upp vid rasta vid 08 helt enkelt! Citera
Haya July 14, 2014 Report July 14, 2014 Grattis till en fin bil och Välkommen till klubben.Jag är riktigt sugen på en V70 XC riktigt fina bilar =) Citera
Mattias_W July 16, 2014 Author Report July 16, 2014 Tackar! Ja V70 rullar på bra, jag har dock en utan XC. Citera
Recommended Posts