Håkan Löfgren June 17, 2014 Report June 17, 2014 Hej!Jag är en nybliven ägare till en Mustang GT -06 och tillika ny medlem i klubben. Så nu hoppas jag på en fin sommar.PS. Hur får man in medlems-numret i profilen?Med vänlig hälsningHåkan Citera
Anders Lindström June 17, 2014 Report June 17, 2014 Välkommen hit och till klubben Håkan! Grattis till den fina mussen!Medlemsnummer kommer in inom kort Citera
Bexxen June 17, 2014 Report June 17, 2014 Hej och Välkommen! Grymt fin Mustang du skaffat dig!Vi kommer säkert synas på någon träff snart, bor själv bara 4mil från Uddevalla (Norr) Citera
Gtttggg June 17, 2014 Report June 17, 2014 Välkommen till klubben och grattis till grymma kärran. Vi lär nog ses på nån bilträff för jag bor inte långt ifrån Uddevalla. Citera
Norwall June 20, 2014 Report June 20, 2014 Hej och välkommen!!Du har ganska mycket sällskap i dina trakter, rullar många fina bilar där.Hoppas verkligen att vi får en bra sommar så att du får njuta av din bil!Vi kanske ses?mvh Andreas Citera
MarSa June 20, 2014 Report June 20, 2014 Välkommen till klubben och Grattis till din fina mustang! Citera
Girly1978 June 29, 2014 Report June 29, 2014 Fin bil! Ses säkert på vägen eller nån träff i sommar! Bor utanför Ljungskile med mina två mussar! Skickas från min iPad via Tapatalk Citera
Recommended Posts