Mustang Maniac July 1, 2014 Report July 1, 2014 Hej Jag heter Martin och är ny medlem både här på forumet och i Mustang klubben.Första Mustangen köptes vid 14 års ålder en 1975 Mack 1, efter det har jag haft 13 olika mustanger av varierande årsmodell.Numera står en 1975 HT med Cobra II spoilerpaket och en 1967 cab i garaget .Både jag och min sambo är Mustang entusiaster vi kommer att delta på många bilträffar i Skåne i vår blå 67a.Bortsett från Mustangerna så arbetar jag i lackerings branschen som utbildare av billackerare, bilplåtslagare och bilpolerare.Just nu med Spies Hecker och Glasurit billacker.Ska bli kul att vara med i klubben, jag skulle gått med redan för 20 år sedan, men det blev aldrig av / Martin Citera
Anders Lindström July 1, 2014 Report July 1, 2014 Hjärtligt välkommen till klubben och forumet Martin! Dina kunskaper i lackering och bilplåtslageri kan säkert komma väl till pass här på forumet. Sätt gärna in några bilder på pärlorna Citera
Mustang Maniac July 2, 2014 Author Report July 2, 2014 Tack så mycket .Jag hjälper gärna till med frågor om lack, plåt och polering .Bilder kommer snart .MVHMartin Citera
Recommended Posts