kenta59 July 27, 2014 Report July 27, 2014 Hej! Kenta59 här och jag är ny i klubben och kör en Mustang från 1966. Citera
Daniel Linde July 27, 2014 Report July 27, 2014 Välkommen hit!Dela gärna med dig av en bild // Danne Citera
Gtttggg July 28, 2014 Report July 28, 2014 Hej på er!Här kommer en nytagen bild.Hej och välkommen hit. Den bilen ser bekant ut men är inte säker.... Var bor du nånstans? Är bilden tagen i Uddevalla? Citera
kenta59 July 28, 2014 Author Report July 28, 2014 Hej och välkommen hit. Den bilen ser bekant ut men är inte säker.... Var bor du nånstans? Är bilden tagen i Uddevalla?Hej!bilen har jag köpt i Linköping och den tidigare ägaren var med i cmc. Den är köpt i Sverige från början och saknar helt servo. Skådespelaren Stefan Sauk har ägt den för mer en 10 år sedan. Från början satt det en manuell låda i den, men den har bytts någongång mot en automat. Motorn är en lite vässad 289 med annan kam, alu insug och en holley. Bilen är i hyfsat skick, men det finns allt att göra. Planen är att fixa upp den sakta men säkert till ett bättre skick. Har just monterat en ny sk retrostereo, en Caliber med BT och nya högtalare och ljudet blev helt OK. Bilden är tagen vid Björlanda på Hisingen. Jag bor i Hisings-Backa. Citera
Recommended Posts