mikeri October 5, 2014 Report October 5, 2014 Hejsan . Jag kan inte koppla ur min antispinn , det blinkar inte i panelen när det släpper och det finns ingen lampa som tänds när jag trycker in TCS knappen ?? Är det någon som vet eller har samma problem ?? Citera
Daniel Linde October 8, 2014 Report October 8, 2014 TCS är påslaget när bilen startas.För att slå av TCS trycker man på TCS knappen.Den blir då upplyst och indikerar att TCS (antispinn) är urkopplat.Om inte det fungerar, är det något galet.Har du kollat alla säkringar? Dom sitter vid smart junction boxen på golvet vid passagerarens ben mot dörren. Citera
mikeri October 9, 2014 Author Report October 9, 2014 TCS är påslaget när bilen startas.För att slå av TCS trycker man på TCS knappen.Den blir då upplyst och indikerar att TCS (antispinn) är urkopplat.Om inte det fungerar, är det något galet.Har du kollat alla säkringar? Dom sitter vid smart junction boxen på golvet vid passagerarens ben mot dörren.[ATTACH=CONFIG]32298[/ATTACH][/quoteOk tack svaret , jag undrar bara hur man får upp säkringsboxen ?har försökt med allt utom att ha sönder den ! Citera
mikeri October 9, 2014 Author Report October 9, 2014 TCS är påslaget när bilen startas.För att slå av TCS trycker man på TCS knappen.Den blir då upplyst och indikerar att TCS (antispinn) är urkopplat.Om inte det fungerar, är det något galet.Har du kollat alla säkringar? Dom sitter vid smart junction boxen på golvet vid passagerarens ben mot dörren.[ATTACH=CONFIG]32298[/ATTACH][/quoteOk tack svaret , jag undrar bara hur man får upp säkringsboxen ?har försökt med allt utom att ha sönder den !Nu nu fick jag upp säkringsboxen , men ingen trasig säkring där !!nån som har andra förslag ?? Citera
mikeri November 23, 2014 Author Report November 23, 2014 Nu nu fick jag upp säkringsboxen , men ingen trasig säkring där !!nån som har andra förslag ??Jag kontaktade Grufman bil , dom berättade att det troligen beror på Konventering till nya bakljus ,Det var dom som byte dom så nu blir det att lämna bilen på felsökning när våren kommer !! Citera
mikeri April 11, 2015 Author Report April 11, 2015 Nu är felet fixat , det var fel kluster ( programvara ) det var till en bil utan antispin och ABS !!Så nu funkar det bra och leka med Citera
Recommended Posts