mustang haby October 12, 2014 Report October 12, 2014 Hej Allesammanshar nyligen köpt mustang GT 2006 cab blå metalicbilen kommer till mig om ca en vecka: väntan blir lång:)någon som vet vilken MAX stolek på fälgar o däck man kan ha. idag är det 17tumMVH Glenn Citera
Gtttggg October 12, 2014 Report October 12, 2014 Hej Allesammanshar nyligen köpt mustang GT 2006 cab blå metalicbilen kommer till mig om ca en vecka: väntan blir lång:)någon som vet vilken MAX stolek på fälgar o däck man kan ha. idag är det 17tumMVH GlennHej och grattis till nya bilen. Jag har sett max 20" hjul på bilar. Känner inte till om nån kör med större hjul än så. Citera
mustang haby October 12, 2014 Author Report October 12, 2014 Hej jag har titta på nya från USA Priset ser ju bra ut.mot att köpa dom här i Sverige eller i Europa men plocka hem dom kostar väll en delglenn Citera
Norwall October 25, 2014 Report October 25, 2014 Hej Glenn!På en 2006 är det inga problem med 20 tums...Ska bli kul att se din bil sen!Det blir billigare att plocka hem däck och fälg själv OM du kan få med dem i en container.Annars vet jag inte riktigt vad skillnaden blir.mvh Andreas Citera
mustang haby October 26, 2014 Author Report October 26, 2014 Tack Andreasska kolla mer på att köpa från usaMVHGlenn Citera
Recommended Posts