Olsson026 CMC 2270 November 26, 2014 Report November 26, 2014 Hej.Tänkte renovera styrventilen och servokolven som jag hade liggandes men inser efter lite funderande att delarna måste kommafrån en Granada med V8 vad jag kan förstå,slangarna har o-ringar i ändarna och det ska det inte vara har jag för mig. Om man köper rep satserna till en mustang kommer då dom att passa då tro och att det är bara slangarna som är olika eller är det bara att köpa andra grejer.MVH Christer/Gävle Citera
Olsson026 CMC 2270 November 29, 2014 Author Report November 29, 2014 Hej.Ingen som har nå bra förslag, är jag helt ute och cyklar kanske. Citera
Snorre70 November 29, 2014 Report November 29, 2014 Jag har byt o lagat min satt på Mustang 1968, o jag må säga att dom ser jävligt lika ut! slangarna kommer garanterat inte passa, men det går att köpa nya eller tillverka!Men köp en renoverings satts o prova, inte allt för blodig. Citera
mhdin November 29, 2014 Report November 29, 2014 Åk till en hydraul firma dom tillvrekar dom slangar du behöver o. brukar inte kosta speciellt mycket heller. Citera
Olsson026 CMC 2270 November 30, 2014 Author Report November 30, 2014 Okey då blir det att köpa en renovering sats och testa.Tack ska ni ha Grabbar.MVH Christer/Gävle Citera
Recommended Posts