pravihrvat January 6, 2015 Report January 6, 2015 Tjena. Äger en 2012 Mustang GT.Den är just nu i ett garage och den har körts strax under 6000 mil. Har läst till mig att ca: var 6000 mil ska service för växellådan göras. Hur gör ni? Är det sant.Är inte intresserad av den stora servicen än för bilen kan rulla mycket mer tills dess endast automatlådeservice.Har försökt söka mig till svar på forumet utan framgång. MVH Citera
Tommy Iggesund January 6, 2015 Report January 6, 2015 Finns manual på Grufamns hemsidaSkickat från min iPad med Tapatalk Citera
lasse.carina January 6, 2015 Report January 6, 2015 Jag bytte olja och filter i aut.lådan vid 6000 mil eftersom jag inte visste hur hårt den gått innan.alltid bra att gå igenom det mesta när man köpt den beg. som vi gjorde. Citera
Snorre70 January 6, 2015 Report January 6, 2015 Här kan du titta efter detta o allt annat oxå, å det är gratis bara att skriva ut eller att spara på datan.http://owner.ford.com/servlet/ContentServer?pagename=Owner/Page/OwnerGuidePage&year=2012&make=Ford&model=Mustang Citera
pravihrvat January 7, 2015 Author Report January 7, 2015 Okej får göra servicen när bilen är ute igen!Vad tror ni om kc bil och truck i jönköping för servicen? Andra tips?Bor i Jönköpings län.Mvh Citera
Recommended Posts