Snorre70 January 10, 2015 Report Share January 10, 2015 Tänkte höra om det är någon som vet något bra ställe som man kan kroma om lite små saker!Bor i Uppsala, jag tror inte att det finns något ställe kvar här, men i när område borde det ju finnas typ Stockholm m.m.kom gärna med egen erfarenhet, kom gärna med massa tips.Någon kanske känner till något litet ställe i norr eller söder dit man kan skicka sakerna oxå?Det är dessa jag behöver kroma om Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund January 10, 2015 Report Share January 10, 2015 Kolla med Bröderna Backman sliperi i EskilstunaDe har länge jobbat med kromning åt privatperonerSjälv har jag lämnat in Boomeranglisterna där och det blev jättebra men det var billigare köpa nytt.Kromteknik i Eskilstuna gör också detta men sedan det köptes upp av ett större företag vet jag inte om de hjälper privatpersoner längre.Privatpersoner=jobbigt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draken February 13, 2015 Report Share February 13, 2015 Ytcenter i märsta Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorre70 February 15, 2015 Author Report Share February 15, 2015 Ytcenter i märstaJag har skickat ett mail till dom, få se va dom vill ha, Hut lösa pris förslag hittills tyvärr av alla i alla fall. Runt 2500 till 3000 kr st! suck. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draken February 15, 2015 Report Share February 15, 2015 Jag har lämnat många delar där ...betalde 400kr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorre70 February 15, 2015 Author Report Share February 15, 2015 Jag har lämnat många delar där ...betalde 400krJa det låter lite mera vettigt i pris. Få se om dom hör av sig bara! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorre70 February 16, 2015 Author Report Share February 16, 2015 Jag har lämnat många delar där ...betalde 400krDom kromar inte längre! fick jag till svar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts