I Jonasson January 15, 2015 Report Share January 15, 2015 Jag är ny i klubben Jag heter Ingvar är född 1959 uppvuxen i Malmö.Bor numera sedan 25 år tillbaka i utkanten av Vellinge. Min första bil va en Ford Tanus 17 m 65a.Sedan blev det ett flertal amerikanare och ett antal MC .( Sen blev det Volvo och villa)2012 köpte jag min Mustang 67 cab som ett renoverings objekt.Bilen är röd med svart inredning och svart cab. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo57 January 15, 2015 Report Share January 15, 2015 Hej Ingvar kul och välkommen hit. Har du varit här på forumet förut så vet du att vi andra gärna tittar på bilder av andras fordon:)/Leif Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Jonasson January 15, 2015 Author Report Share January 15, 2015 Hej LeifTack! Jag har lagt ut några bilder på min Mustang tagna 2014 hoppas du kan se dem.Jag har inte använt detta forum förut så nu får jag lära mig nåt nyttHej Ingvar kul och välkommen hit. Har du varit här på forumet förut så vet du att vi andra gärna tittar på bilder av andras fordon:)/Leif Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo57 January 15, 2015 Report Share January 15, 2015 Tjusig, ber om ursäkt hade jag tittat tillräckligt noga lite längre ner hade jag ju sett undret:oops:/Leif Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheyLive January 20, 2015 Report Share January 20, 2015 Välkommen Bor själv i Vellinge. Kul att se fler Mustanger här Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts