mikeo cmc 748 January 31, 2015 Report January 31, 2015 Jag gjorde en SFRO besiktning på min bil i veckan och då sa besiktningsmannen att jag skulle köpa dammskydd till mina uniballs. Han tipsade mig om snowballracing. De har damskydden enligt bilden nedan, problemet är bara att jag behöver en storlek som jag inte hittar på hemsidan. Är det någon som vet vart man kan köpa dessa skydden någon annanstans? Citera
FastMagnus January 31, 2015 Report January 31, 2015 Jag gjorde en SFRO besiktning på min bil i veckan och då sa besiktningsmannen att jag skulle köpa dammskydd till mina uniballs. Han tipsade mig om snowballracing. De har damskydden enligt bilden nedan, problemet är bara att jag behöver en storlek som jag inte hittar på hemsidan. Är det någon som vet vart man kan köpa dessa skydden någon annanstans?[ATTACH=CONFIG]33289[/ATTACH]Jag anar att du inte ska köra året om Så ngn overkill på matrialet kan väl knappast krävas här; Men kan du inte använda en universal styrvxldamask? dom brukar vara ganska så förlåtande när det gäller form och till klippning? Citera
mikeo cmc 748 February 1, 2015 Author Report February 1, 2015 Ja det kanske man skulle kunna göra där det inte passar med något annat. Har 24 uniball-lager som jag ska försöka skydda. Hittade någon gumivariant på summit men vet inte om de går dit. Citera
mikeo cmc 748 February 9, 2015 Author Report February 9, 2015 Mecmove.se har vad du söker tror jagTack för det. Blev en beställning där idag. Citera
Recommended Posts