Fastninja February 2, 2015 Report February 2, 2015 Hej,Hittade ingen direkt info på forumet om detta. Ville höra om någon här har gjort denna modden och kan uttala sig om arbetsmomentet och resultatet? Fördelar är tydligen mindre understyrning och kursstabilare rakt fram (vilket jag skulle önska). För er som vill läsa mer så finns det bra info här.http://dazecars.com/dazed/drop.html Citera
turbo57 February 3, 2015 Report February 3, 2015 Jag gjorde Shelbydroppet och även lagrade undre fjäderfästen. Tyvärr har jag inget att jämföra eftersom jag inte hade kört bilen tidigare. Det var åtgärder som Janne J rekommenderade i sin suveräna tråd så jag gjorde det när jag ändå höll på med renoveringen. Shelbydroppet är en enklare åtgärd än lagringen, bilen känns väldigt stabil nu, men det beror nog inte bara på de här ändringarna:--/Leif Citera
Fastninja February 13, 2015 Author Report February 13, 2015 Det låter ju bra Hur lång tid tog det att göra? Citera
Recommended Posts