bebbe March 5, 2015 Report March 5, 2015 Hej.Ny här.Köpte mig min första Mustang 3 Mars 2015. En dag efter min 39 års dag . Blev en GT från 2008 med väldigt få mil på mätaren. Intagen till Sverige från Florida. Blev först registrerad i Sverige April 2008 och haft en ägare sedan dess. Bilen är helt original och i ett härligt skick.Innan denna bilen har det varit en hel del olika bilmodeller och framförallt motorcyklar som funnits i mitt garage. Men dessa har för det mesta varit strikt tvåsitsiga (förutom då en camaro för rätt många år sedan). Men nu när det finns familj och två barn med i leken är det dags för större bil. Valet föll på en Mustang /bebbe Citera
Gtttggg March 5, 2015 Report March 5, 2015 Hejsan, grattis till nya bilen och välkommen hit. Hoppas du får många roliga mil med bilen. Citera
FastMagnus March 6, 2015 Report March 6, 2015 Hej, välkommen lägg gärna upp en bild på din bil så vi känner igen dig till sommaren Citera
bebbe March 8, 2015 Author Report March 8, 2015 Japp, det kommer. Har inte fått någon tillräckligt bra ännu Men ingenting extra. Vanl GT svart.... Tror inte den kommer sticka ut Citera
mustang haby March 14, 2015 Report March 14, 2015 Grattis till den nya bilen.bra val att köpa en musse/ Glenn Citera
Norwall March 27, 2015 Report March 27, 2015 Hej och välkommen!Alla Mustanger är snygga oavsett färg, årsmodell eller annat! ;-)Med vänlig hälsning Andreas Citera
Recommended Posts