Mathias78 March 15, 2015 Report March 15, 2015 Hej! Ny på det här med forum! Mitt namn är Mathias och kommer ifrån Grebbestad på västkusten! Jag har en svart mustang GT 2007 års modell och med manuell låda! Planer att göra en del med den i vår!så kommer nog att behöva er expertis! Citera
Stefan Ryen March 16, 2015 Report March 16, 2015 Välkommen!Ja då har du kommit till rätt ställe. Det man inte kan och vill veta, det finns det folk som kan hjälpa dig med!Vi kanske ses på vägarna i sommar då. Citera
Mathias78 March 16, 2015 Author Report March 16, 2015 Tackar! Ja det här blir bra! Nu suger det i mustang tarmen, sitter och torrkör med tomgång på helgen[emoji2] skall besiktigas så fort man får köra med sommar sulor[emoji2] skall försöka lära mig hur man postar och redigerar profilen så man kan lägga in lite bilder! Tack o hej!Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Norwall March 27, 2015 Report March 27, 2015 Hej och välkommen!Du kan även få veta sånt som du inte trodde dig behöva veta ;-)Ha en fin sommar! Citera
Recommended Posts