TheBullitt March 26, 2015 Report March 26, 2015 Håller på att göra i ordning en klisterlapp till min dörr på cobran då den gamla försvunnit men jag hittar inte en sak på lappen, vet någon hur jag får tag i "Passenger Type" har letat runt i marti rapporten men hittar den inte. Vet att de har och göra med vikten på föraren och passageraren men jag måste skriva ner själva vikten på engelska, tacksam för snabbt svar! Citera
fast66 March 26, 2015 Report March 26, 2015 det är ju "typen" av fordon som är "Passenger" - kunde varit truck till en pickis? Citera
TheBullitt March 26, 2015 Author Report March 26, 2015 det är ju "typen" av fordon som är "Passenger" - kunde varit truck till en pickis?http://www.martiauto.com/itemselection.cfm?item=TAGD-77&selecteditem=yes här är sidan jag tänkte beställa från Citera
fast66 March 26, 2015 Report March 26, 2015 ok nu blev det lite klarare vad du menade - borde ju finnas ngn i klubben med en II:a som kan kolla... Citera
TheBullitt March 26, 2015 Author Report March 26, 2015 vad jag har sett så är det olika på märkena jag tittat på och man kan nog inte ta samma från min gula, men det borde finnas ett sätt att ta reda på just min vikt till min bil. Citera
Recommended Posts