Gäst February 25, 2003 Report February 25, 2003 Kan någon beskriva, steg för steg, för mig hur jag monterar ett nytt vinyltak på min -67:a? (Allt gammalt lim är borttaget)Om det tar stor plats att beskriva här är min E-mailadress: 659pettersson@telia.com Citera
Gäst February 26, 2003 Report February 26, 2003 Hej!Jag skulle nog ha skrivit att det är ett yttertak som skall monteras.MVHLasse Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 27, 2003 Report February 27, 2003 Hej Lasse. Jag skrev ett långt utlägg i går om hur jag monterade ett vinyltak. Jag tryckte på förhandsgranska och sedan var det borta. Det finns en serie med böcker som en amerikans tidning Mustang Monthly givit ut den serien heter HOW-TO. Jag tycker att du skall försöka få tag på dessa och då i första hand How-To volume 2 som har en bra beskrivning av det du vill göra. Böckerna kan du få tag på hos AB Sven Ullman men om du vill så kan du maila mig på cmc.sthlm@delta.telenordia.se så kan jag kanske hjälpa dig med råd. Citera
Recommended Posts