Spawn May 17, 2015 Report Share May 17, 2015 Hej! Är det någon som vet varför "check security system" dyker upp ibland? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spawn July 2, 2015 Author Report Share July 2, 2015 Hej! Är det någon som vet varför "check security system" dyker upp ibland?Är det bara jag som har detta eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pravihrvat July 3, 2015 Report Share July 3, 2015 Är det bara jag som har detta eller?Jag har det på min mustang(2012). Dock kommer det inte fram självmant..utan jag måste knappa in för att komma till."check security system"...och sedan så kommer infon ifrån gaugen. Var det det du menade? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallentin July 4, 2015 Report Share July 4, 2015 Något strul med larmet kanske? Kör med en felkodsläsare och se om du fåpr fram någon felkod Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spawn July 13, 2015 Author Report Share July 13, 2015 Det kommer ca var 5e gång jag startar bilen. Ska det kanske vara så?Om jag kör en info så är allt ok?Jag fattar inget... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pravihrvat July 14, 2015 Report Share July 14, 2015 Det kommer ca var 5e gång jag startar bilen. Ska det kanske vara så?Om jag kör en info så är allt ok?Jag fattar inget...Kolla % på oljekvaliten. Den går från 100-0 och håller ca 5-6000 km tror jag. Kanske kan vara den.Men om allt är ok hade jag inte brytt mig mer. Låter kanske mer som ett miniproblem som man kan leva med.Om du, trots mitt svar är osäker, så hade jag sökt mig mot amerikanska forum för mustanger. Men jag TROR det inte är någon fara.MVH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spawn July 14, 2015 Author Report Share July 14, 2015 Det är ju inget problem eftersom allt fungerar som det ska, men eftersom jag är nyfiken vore det ju kul att veta vad det kan vara.Oljan är jag säker på att det är rätt i alla fall.Bra tips om Amerika forum, ska försöka hitta lite mer info där.Med vänlig hälsning Ricky Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike85 July 14, 2015 Report Share July 14, 2015 Det handlar om larmet. Har du fords larm från fabrik? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spawn July 14, 2015 Author Report Share July 14, 2015 Ja, det är orginallarmet på bilen. Mvh Ricky. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike85 July 14, 2015 Report Share July 14, 2015 Ja, det är orginallarmet på bilen. Mvh Ricky.De t är bra. Lättare att hitta info om det. Fanns lite på google Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts