lestat May 5, 2003 Report May 5, 2003 skall på skroten och införskaffa en ny generator, (lite tråkigt att måste ladda batteriet efter varje körning).nån som har ett tips på någon som passar bra???//Tommy Citera
Gäst May 5, 2003 Report May 5, 2003 Köpte en ny (fabriksrenoverad) generator förra året som igentligen sitter på Opel Ascona om jag inte minns fel men passa perfekt och laddar mer än orginal.Dessutom slapp jag det gammla laddrelät.Bra pris också. Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 5, 2003 Report May 5, 2003 Hej Jag har samma typ av generator som Per den fungerar alldelesutmärkt.Det som kan bli problem vid montering av generatorn är att det fårbli lite egna lösningar på fästpungter.Det kan vara svårt att få generatorrem att ligga i linje med vattenpump.Men med lite uppfinningsrikedom så går det att lösa.Helt klart är att det laddar bättre än original. Citera
Draken May 25, 2009 Report May 25, 2009 Köpte en ny (fabriksrenoverad) generator förra året som igentligen sitter på Opel Ascona om jag inte minns fel men passa perfekt och laddar mer än orginal.Dessutom slapp jag det gammla laddrelät.Bra pris också.Hur mycket fick du ge för den? Citera
Recommended Posts