RobbeStockholm Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Ja på vänstersidan saknas denna, är den nödvändig ? kan det klonka om denna inte finns ?Vad är rätt benämning om man ska köpa en ny ?Med vänlig hälsning R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Fel årsmodell men kanske samma. http://vp-autoparts.se/main.aspx?page=article&artno=C3DZ-3020-A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobbeStockholm Posted July 17, 2015 Author Report Share Posted July 17, 2015 Verkar finnas på ponyparts , Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorre70 Posted July 17, 2015 Report Share Posted July 17, 2015 Ja på vänstersidan saknas denna, är den nödvändig ? kan det klonka om denna inte finns ?Vad är rätt benämning om man ska köpa en ny ?[ATTACH=CONFIG]35357[/ATTACH]Med vänlig hälsning RKlonka?? den är ju till för att det inte ska genomslag om man hoppar o flyger med bilen, O jag tvivlar på att många Mustanger körs på detta viset idag, så den behövs nog inte, Men jag saknade oxå en o köpte en ny o montera den för den ska ju sitta där, men något klonkande ljud ficka jag inte bort pga denna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Genomslags gummi vp-autoparts har säkert dessa på lager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobbeStockholm Posted July 20, 2015 Author Report Share Posted July 20, 2015 Genomslags gummi vp-autoparts har säkert dessa på lager.Stämde, de är på väg.Med vänlig hälsning R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts