Mackan108 July 17, 2015 Report Share July 17, 2015 HejsanHar precis införskaffat mig en Ford Mustang 66:A som är en projekt bil,Bilen är helt strippad och karossen är helt i ordning gjord från rost.Tanken är att bara att ha lite att pilla med i garaget och få den att rulla till nästa sommar =) Jag håller till i Stockholm och detta är min första "gamla" bil.Juste bilen är även Svensk såld Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin July 18, 2015 Report Share July 18, 2015 Härligt Mackan, välkommen lägg gärna up en tråd på projektet med mycket bilder det tycker vi nördar om. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan108 July 21, 2015 Author Report Share July 21, 2015 Härligt Mackan, välkommen lägg gärna up en tråd på projektet med mycket bilder det tycker vi nördar om. Självklart det kommer MASSOR av bilder mvh Marcus Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo57 July 21, 2015 Report Share July 21, 2015 härligt håller med micke, så mycket bilder som möjligt/Leif Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts