MrTurbo_1645 October 13, 2004 Report October 13, 2004 Eftersom min bil nu bör närma sig svenska vatten börjar jag fundera på om det inte är dax att betala medlemsavgiften.Har dock lite allmäna frågor;Vad för info förutom namn och adress ska vara med?Regnummer på bil? (det vet jag ju inte själv ännu)Mitt personnummer, mailadress, osv?Och så en fråga mer riktad mot ansvarig för medlemmarna;Om jag betalar 300:- nu i slutet av Oktober, gäller det även för 2005 då? Citera
Lars Oscarsson cmc383 October 13, 2004 Report October 13, 2004 Hej.Du kan maila din adress till mig så skickar jaginfo till dig. Det är på föjande sätt att när du betalar in avgiftså vill vi ha uppgifter ifylda på dig och din Mustang,detta för att få in det i medlemsmatrikel. Du får inte medlemskap 2005 om du betalar 300.- föreden 1a november, då får du medlemskap bara för2004. Betalar du 400.- efter den 1a november så får dumedlemskap för 2005 och utgivet matrial från 2004. :wink:Mail cmc.sthlm@delta.telenordia.se Citera
Recommended Posts