September 8, 20159 yr comment_147415 Jag har en ny kompis i garaget...En 66a fairline 427 clone som nu får en... 427a.... Samuel, en mycket trevlig säljare hade den optimala bilen för mig Jag fick med "antispinn" däck....
September 8, 20159 yr comment_147417 Kul, kul.Jag ser fram emot när du kommer till Tierp för rejs. Då kan jag vara "hantlangare" åt dig
September 8, 20159 yr Author comment_147418 Det blir perfekt Dennis!! Som ren nybörjare blir detta en kul resa speciellt om du blir med när vi provar Tierp
September 12, 20159 yr Author comment_147493 Snodde du motorn som skulle i mussen? Snodde å snodde... Mach1an är nästan för fin att hacka upp å få nån fason på med stark motor så det får bli cleveland igen.Fairlinen tål nog betydligt mer utan att åka i diket. Var taggad 7,50 i forntiden... Nästa sommar blir det att åka som den är å lära mig. Efter det får jag se
September 13, 20159 yr Author comment_147525 Så sant, skriv var o. när du ska åka så försöker vi o. komma. Det gör jag absolut , Micke Kjula nästa helg är tyvärr långt ifrån möjligt... men jag åker nog dit å kollar lite .