Bengan1962 September 11, 2015 Report September 11, 2015 hejÄr det någon som har några tips på vad man kan åka och titta på i samband med att vi skall till San Diego-Las Vegas, avslutar i Santa Barbara området där min bror bor. Gärna tips på bra leverantörer av reservdelar till min Mustang GT cab av 2001 modell.mvh Bengan Citera
Tbird September 11, 2015 Report September 11, 2015 Om du är i Las Vegas då är ett besök hos Shelby en höjdpunkt, både utställning och utsikt till verkstaden http://www.shelbyamerican.com/Är det speciella delar du söker eller slitdelar? Citera
Bengan1962 September 15, 2015 Author Report September 15, 2015 hejbromsok, belägg, m.mjag har fått ett tips på JEGS, har du nån erfarenhet från dom ? Citera
Tbird September 15, 2015 Report September 15, 2015 Eftersom du ska besöka din bror och det endast är förbruknings grejer, då är det bara att beställa delar eller köpa på plats.Eftersom det är en 2001 så finns delar på alla biltillbehörs firmor som autozone, pep boys, mm.Rekomenderar att du inte köper det billigaste, har själv haft bra erfarenhet med Raybestos grejer för broms prylar.Summit racing och Jegs är mycket bra firmor att handla ifrån, de två största att beställa ifrån.Grejerna brukar skickas samma dag som man gör beställningen och brukar komma inom 2-3 dagar.En firma som jag har börjat beställa ifrån då man ska ha "ganska" original slit prylar är rockauto.comDet fina med dem att man där väljer fabrikat och kvalitet, finns tex. en mängd med broms skivor för din bil. Citera
2fast4you September 16, 2015 Report September 16, 2015 Slutet på oktober börjar sema i las vegas. Åker själv dit. Citera
fast66 September 24, 2015 Report September 24, 2015 Om du skulle bli sugen på ngt annat än att shoppa bromsdelar kan du ju kolla här: http://californiacarshows.org/ missa inte Pomona den 18:e!!!/Claes Citera
Recommended Posts