Jump to content

Prisidé


roblyn

Recommended Posts

Om du vill åka V8 väljer du 75-78. Bökigt med V8 i 74. Har gjort det så jag vet. Värdet är väl vad du vill betala. Jag har ägt ett antal Mustang II V8 och de har kostat mellan 13500 och 70000. Alla körbara och besiktade. Kolla rosten. De rostar i torpedväggen, hjulhusen, golvet fram, bakom hjulhusen bak och bakluckan.

Link to comment
Share on other sites

Ok tack, bra info! Detta är en V6 så kanske ok i en 74? jag vill gärna åka V6 då jag gillar den maskinen och även vill ha bilen som bruksbil i stan. Men har ingen aning om vilket pris som är ok för denna bilen.Runt 25 -30 kanske? Är det annars något negativt med denna mindre maskinen?

Om du vill åka V8 väljer du 75-78. Bökigt med V8 i 74. Har gjort det så jag vet. Värdet är väl vad du vill betala. Jag har ägt ett antal Mustang II V8 och de har kostat mellan 13500 och 70000. Alla körbara och besiktade. Kolla rosten. De rostar i torpedväggen, hjulhusen, golvet fram, bakom hjulhusen bak och bakluckan.
Link to comment
Share on other sites

Är det en fastback? Hel inredning? Vissa delar är svåra att få tag i. Baklucka till fastback är svår att få fatt i, även i USA. Jag har mycket delar liggande som ska säljas då jag är klar med mitt projekt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Min mustang ghia v6 är inte seg tycker den är pigg. men alla har olika referenser..

Dessutom en blickfångare då dessa är mer ovanliga idag än tex mustanger från 64->

Men en sak är rätt, att det är svårare att hitta delar till dem än till V8orna.

Oj såg nu att denna tråd var ganska gammal haha.

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...