Red Roush November 22, 2015 Report November 22, 2015 Hej hopp!Då börjar jag listan på Roush bilarna.Tog hem min för c:a 3 år sen, 3 tidigare ägare i USA. Bilen är en äkta Stage 3 med allt som hör där till.Är väldigt nöjd med deras koncept med både utseende, väghållning och framförallt ljudet o kraften :-).Ganska dålig bild från när den sattes in i garaget för en månad sen.Ps. Skulle vara kul att komma över en komplett lista på allt vad som är ändrat sen Roush fick tag i original bilen!Hälsn. från en som längtar till våren... Citera
Red Roush November 22, 2015 Author Report November 22, 2015 Reggad o reggad :-). Besiktigad iaf utan anmärkningar. Citera
Hans R November 22, 2015 Report November 22, 2015 Hej var det inte med något papper från Roush vad dom satt på bilen ,eller så sök på Roush org bilar så kan du söka på vad bilen är utrustad med och när den är bygd ,man får söka på vin numret mvh Hans,R Citera
Hans R November 22, 2015 Report November 22, 2015 Hej igen det här fick jag fram om min roush sport 2006 cab [h=1]VIN Search For "01356"[/h][h=3]Result 1 of 1*:[/h]Model: MustangModel Year: 2006Body Type: Conv.Bed Type: N/AEngine Type: GTTransmission: AUTOStage: SportColor: RedPaint Code: D3Stripe Color: Lt. BriarInterior Color: TanBuild Site: B-50Dealer: Kelly Ford FLProd Start Date: 7-Sep-05Completion Date: 14-Sep-05Vehicle Serial No: N/RBuild No: 0099Roush Leather: No Citera
Red Roush November 22, 2015 Author Report November 22, 2015 De flesta större sakerna har jag ganska bra koll på. Tänkte mer på mindre saker som t.ex är det org.spridare, bränslepump o lite såna saker.Borde ju finnas en komplett lista på vad som är utbytt eller uppdaterat efter o ha lämnat bandet från Ford. Citera
Hans R November 22, 2015 Report November 22, 2015 Dom sakerna borde stå med om du kollar hos Roush på en kompressor sats till din årsmodell mvh Hans Citera
RoTe November 22, 2015 Report November 22, 2015 Reggad o reggad :-). Besiktigad iaf utan anmärkningar.300hk i regbeviset alltså. Citera
Recommended Posts