Kragan February 19, 2016 Report February 19, 2016 Har en Gt-06,har sett att en del plockar bort dimljusen o montera hel grill,är det tillåtet på bilprovningen o inte ha några dimljus?+ Citera
lasse.carina February 19, 2016 Report February 19, 2016 Självklar är det godkänt, släng på en billetgrill, grufman rear dom nu ? 1 Citera
Wallentin February 19, 2016 Report February 19, 2016 (redigerad) Gjorde det på min, de sa inget om det :) Det är inte jätteofta de har en musse i besiktningshallen, så de vet knappt hur det ska se ut :) Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Kragan February 20, 2016 Author Report February 20, 2016 JA,jag såg att grufman rear dom nu,snyggt är det med hel grill både uppe o nere,trodde bara att om det fanns dimljus original att det måste sitta sen oxå,är ju i sverige.. Citera
Wallentin February 20, 2016 Report February 20, 2016 2 timmar sedan, Kragan said: JA,jag såg att grufman rear dom nu,snyggt är det med hel grill både uppe o nere,trodde bara att om det fanns dimljus original att det måste sitta sen oxå,är ju i sverige.. Egentligen ska det väl det. Men det är bara att köra på :) Citera
Johan85 February 26, 2016 Report February 26, 2016 Har en fråga angående dimljusen fick på besiktningen att det ena står för högt hur ställer man ner dom vill inte skruva ner mer än jag behöver så kan ju fråga först tack så länge Citera
Wallentin February 27, 2016 Report February 27, 2016 14 timmar sedan, Johan85 said: Har en fråga angående dimljusen fick på besiktningen att det ena står för högt hur ställer man ner dom vill inte skruva ner mer än jag behöver så kan ju fråga först tack så länge Ta bort plasten ovanför kylaren som sitter med 6st plastclips. Sen ser du en skruv som du kan justera vinkeln på dimljuset med :) Citera
Johan85 February 27, 2016 Report February 27, 2016 tack så mycket wallentin trodde det var på det viset men tänkte höra innan jag plockar ner mer än vad som behövs Citera
Recommended Posts