Freggie February 22, 2016 Report February 22, 2016 (redigerad) Tjena. Jag ska lämna in mina fälgar på riktning/lackering och skulle behöva låna däck som jag kan ha på under tiden. Kommer köra 1km med dom lånade på. Testade ett par orginalfälgar från en 2014 men problemet är att jag har brembo bromsok som är för stora för dom fälgarna. Även med spacers. :/ Finns det någon mellan Karlstad och Örebro (bor i Karlskoga) som har ett par fälgar som har mycket utrymme för ett bromsok så hade det varit guld värt. :) Ändrade %s av %s (%s) Citera
Hans R February 22, 2016 Report February 22, 2016 Hej hur stora fälgar har du nu, och hur stora har du provat, jag har 17 tummare som ligger, behöver du större ?? mvh Hans Citera
Freggie February 23, 2016 Author Report February 23, 2016 Tror inte storleken har någon betydelse. Problemet är att ekrarna måste gå utåt lite för att inte gå emot oket. Hur ser dina ut? Citera
Hans R February 23, 2016 Report February 23, 2016 Hej mina är typ bullit fälgar orginal på en 06a 17 tummare det ser ut som du behöver ev större fälgar ??? Citera
Freggie February 24, 2016 Author Report February 24, 2016 Ja det stämmer nog att jag behöver större för att komma över skivorna. Mina är 20". Stort tack för hjälpen oavsett! :) Citera
Hans R February 24, 2016 Report February 24, 2016 Hej du får höra med däckfirmorna och bilskrotarna i kga om någon har något som passar mvh Hans Citera
Recommended Posts