March 31, 20169 yr comment_150188 Hej Heter Lasse, är 56-år och är ny i Mustangklubben. Har köpt en Mustang HT 65, 289 samt automat, vit med svart vinyltak. Är min första jänkebil, men nu äntligen har det blivit av. Ska börja med att inhandla nya fälgar och däck, samt se över lås till dörrarna, funkar just nu inte att låsa den. Sen ska jag kika över samtliga bussningar i drivlinan. Jag tar gärna emot lite tips vad man handlar delar till vettiga priser mm samt vad som kan vara bra att hålla lite extra koll på. Så här blev det med nya fälgarna. Ändrade %s av %s (%s)
April 15, 20168 yr comment_150481 Hej och välkommen till klubben! Jag tror att de flesta frågor du har finns besvarade i något av forumen. Och hittar du det inte så fråga, kunskapen finns!
April 15, 20168 yr Author comment_150502 Tack så mycket, jag har kikat en del i forumet och som du säger hittar man nog det mesta svaren på sina frågor.