Dennis_80 April 1, 2016 Report April 1, 2016 Hej Alla musse ägare Efter jag renoverat motorn så får jag baske mig inte någon värme i bilen.. jag har kylar vätska ;-) tog av slangen som går in i bilen från termostat huset å där var inget nämnvärt med vatten. startade bilen å kollade om det kom vatten men inget kom (skumt) någon som vet vad detta kan vara ? Å nu börjar jag fundera på om det cirkulerar vatten överhuvud taget Citera
Per Berglund April 1, 2016 Report April 1, 2016 Vet ej vilken motor du har men vissa är viktiga med topplock packningen. Vänder du den fel så kan det bli tvärstopp. Vad är det för motor? Vad är det för vattenpump? Citera
Dennis_80 April 6, 2016 Author Report April 6, 2016 Jag tror jag satte toppackningen rätt, kunde nog bara vara på ett sätt sitter ju styrstift. Jag har en v6 2,8l.. på jakt efter 8an :-) Man kan inte behöva lufta det på något sätt ? Citera
Tbird April 6, 2016 Report April 6, 2016 Kollade Felpro 9136PT är för vänster sida (driver side). Kom fram på några sekunders sökning. Citera
Tbird April 6, 2016 Report April 6, 2016 Ok, då vet du åtminstone att vänster sida packning sitter och är korrekt. <hur är det med höger sida ? Citera
Dennis_80 September 2, 2016 Author Report September 2, 2016 Ville bara säga att det är löst. (Satt något skit i slangarna in till kupen) Citera
Recommended Posts