Mr falk May 1, 2016 Report May 1, 2016 Hej! Jag förstörde två fälgar för några veckor sedan.. Försäkringsbolag vill bara betala för två fälgar.. Dom hittar inga liknande.. Kan någon av er ha två.. Eller söker två... Det är 19 tum Skickat från min E6553 via Tapatalk Citera
Tbird May 2, 2016 Report May 2, 2016 Tyvärr det är nog endast bita i det. Inga original fälgar för Mustang. Citera
RoTe May 2, 2016 Report May 2, 2016 (redigerad) Fälgen heter TSW Thruxton och den tillverkas inte längre. Enda chansen är om det finns något lager kvar eller begagnat. Kolla med https://www.specialfalgar.se/ men chansen är liten. TSW fälgar är ganska dyra, så jag gissar att två såna där skulle kosta minst 8000kr. Försök få ut kontantersättning av bolaget och köp fyra nya begagnade. Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Pia Sundsvall September 23, 2016 Report September 23, 2016 On 2 maj 2016 at 16:09, Tbird said: Tyvärr det är nog endast bita i det. Inga original fälgar för Mustang. Jag kör på originalfälgara nu,på min mustang GT 5,0..2011,varför bör /eller ska man inte göra de???? Citera
RoTe September 23, 2016 Report September 23, 2016 10 timmar sedan, Pia Sundsvall said: Jag kör på originalfälgara nu,på min mustang GT 5,0..2011,varför bör /eller ska man inte göra de???? Det är INTE vad han menade... Läs hela tråden så kanske du förstår. Citera
Recommended Posts