Rambo November 12, 2004 Report November 12, 2004 Hej, har efter mycket sökande härpå forumet kommit fram till att när bilenlackades på fabriken så lackades golvet och bagagerummetmed samma färg som utvändigt! Men då undrar jag om taket invändigt också blev lackatmed samma färg???Vad blev inte lackat med utvändig färg, instumentpanel, A-balken?!? Min förfrågan gäller främst för en -65 HT Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 12, 2004 Report November 12, 2004 Hej.Om du menar plåtens undersida i tak så är detmycket vanligt att det inte är någon lack alls. Oftasts så limas isoleringen direkt på plåten,det är bla därför det kan vara kraftiga rostangrepp i bakre HT stolpar, detta pga av saknaden avlack i kombination med kondens från takets insida. Det är samma som undersidan av plåt under instrumentbrädan där finns det inte någonlack att tala om heller. :wink: Citera
Rambo November 12, 2004 Author Report November 12, 2004 Japp det är det jag menar.Konstigt att dom inte blåste på lite färgdär också när dom ändå blåste golvet.Tack för svaret Citera
Recommended Posts