Jria August 23, 2016 Report August 23, 2016 Hej, Började leta bil i höstas och efter många trevliga telefonsamtal med olika Mustang-ägare hittade jag i slutet av Juli äntligen bilen för mig - en honey gold 65 Mustang Fastback. Bilen importerades från Kalifornien i början av 2000-talet och är väl omhändertagen och utan rost. Den lackades om i samband med importen till Sverige och den har också fått en delvis ny inredning. Som jag antar att det är med de flesta gammelbilar finns det lite små-fix att ta itu med, men det blir någonting för de mörka vintermånaderna. /jan. 4 Citera
Miss Ivy Green September 2, 2016 Report September 2, 2016 Grattis till en vacker bil en i en mycket fin färg. Här får du en bild på min bil i en annan färg på. Ivy Green. 1 Citera
sirutad May 21, 2020 Report May 21, 2020 (redigerad) Hey Guys I hope all is well. I'm glad I came across this group of folks with Fastbacks because I'm really in need of some spare parts for 1965 Fastback Mustang in Stockholm. For right now, would anyone be kind enough to please give some recommendation as to where I could possible get a Single Barrel Carburetor and a Fuel Filter! (Either Automatic or manual). Thanks in advance ST Ändrade %s av %s (%s) Citera
PaulW May 25, 2020 Report May 25, 2020 Vilka vackra Mustanger. Önskar jag hade förmågan att ta hand om en klassiker, i så fall hade jag inte tvekat att köpa en Mustang till och då en från gen 1. Citera
Recommended Posts