fd cmc1234 November 15, 2004 Report November 15, 2004 ...för en bilhandlare som säljer "Mustang GT40". http://www.blocket.se/view/3763309.htm? ... c=1&city=0 Citera
Gäst November 15, 2004 Report November 15, 2004 Det står inte hur länge man får vänta! Vad jag förstår är dom skitsvåra att få tag i?Ford har väll sålt årsproduktionen innan dom ens börjat skruva! Citera
fd cmc1234 November 15, 2004 Author Report November 15, 2004 Tja, leveranstiden är väl inte det stora problemet - om man intehar -igt mycket pengar.Vad jag syftade på var att bilen definitivt inte är en Mustang.Dessutom heter ju retromodellen av GT40 bara GT. Man tyckeratt en bilhandlare som förmedlar en bil för 2 mille borde litemera koll, eller hur?Besserwisser? Inte jag... :wink: Citera
Micke B November 15, 2004 Report November 15, 2004 Kolla in deras hemsida och kolla på bilar,så får du se att väldigt många av bilarna som dom försöker att sälja står i USA och priset är ställt.Leta sen på Ebay och du garanterat hittar bilen där och är under budgivning. Antingen är säljaren väldigt duktig på det han gör och kan förutse eller vet vad en sån bil hamnar i för pris eller så bra ett sätt för att locka till sej eventuella köpare Citera
Gäst November 15, 2004 Report November 15, 2004 Oj skäms på mig! Jag tänkte bara "GT40" och såg inte ordet Mustang ens.. Citera
Recommended Posts