LYA September 17, 2016 Report September 17, 2016 Min cruise control fungerar bara ibland. Någon som vet varför? Lars-Yngve Citera
grufman September 18, 2016 Report September 18, 2016 felaktig sverigekonvertering. standardfel. Citera
CMC-49 March 18, 2017 Report March 18, 2017 Gör om konverteringen på rätt sätt så blir det säkert bra , men titta efter hur de har gjort för det kan vara annat också som strular till det.. Citera
FastMagnus June 5, 2017 Report June 5, 2017 7 timmar sedan, LYA said: Och hur gör man om en konvertering? Frågas kom... Vad har du för årsmodell? Och vad ser du som är utbytt? Citera
LYA November 14, 2017 Author Report November 14, 2017 On 2017-06-05 at 06:20, FastMagnus said: Vad har du för årsmodell? Och vad ser du som är utbytt? 2005. Ser inget speciellt som är utbytt. Kanske nå´t med baklysen... Citera
FastMagnus November 15, 2017 Report November 15, 2017 22 timmar sedan, LYA said: 2005. Ser inget speciellt som är utbytt. Kanske nå´t med baklysen... modell på baklampor annan utrustning som ser "inklippt" ut o.s.v Citera
Fredrik Johansson November 16, 2017 Report November 16, 2017 De som fuskar med kabeldragningen kopplar ibland en extra kabel till bromsljuskontakten som sitter vid bromspedalen. Det gör att farthållaren bara funkar en gång efter start, sedan blir det fel när du bromsat en gång och den funkar inte igen förrän efter nästa motorstart. På min bil (2006) så var det rena julgranen med bakljusen när jag köpte den, så jag nystade lite i det. Nu styrs höger och vänster bromsljus med signalen från vingens bromsljus (som ju aldrig används som blinkers) via ett elektroniskt relä. Här finns elschema om du behöver. http://iihs.net/fsm/?d=40 Citera
Recommended Posts