Mus66 October 25, 2016 Report October 25, 2016 Hej,jag hade en HT 66`a Wimbeldon White innan. Nu blev jag med en Cab 65`a istället som jag tror är Phoenician Yellow. Är det någon som har färg nummer så man kan köpa sig lite bättrings färg. Citera
Miss Ivy Green October 27, 2016 Report October 27, 2016 Hej! Kolla detta: http://paintref.com/cgi-bin/colorcodedisplay.cgi?year=1965&rows=50 Hör av dig igen om länken inte fungerar! Citera
Mus66 October 29, 2016 Author Report October 29, 2016 Länken fungerade,blev lite fundersam. Den ser lite för gul ut,min är kanske inte Phonecian yellow ändå Citera
Miss Ivy Green October 29, 2016 Report October 29, 2016 Phoenician Yellow har kod 7 om du har tillgång till platen i dörren. Springtime Yellow har kod 8. Dock vågar jag påstå att en ny färg kommer inte att stämma överens med den färg din bil har, speciellt inte om den är gammal. Men det finns ju grejor hos vissa lackerare, som kan "fotografera" av din färg och sedan ta fram rätt färg. Namnet på denna pryl kommer jag inte ihåg just nu. Citera
ThomasFB October 30, 2016 Report October 30, 2016 (redigerad) Spektrometer / spectrophotometer. Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Recommended Posts