Daniel lindh November 22, 2016 Report November 22, 2016 Hej jag undrar vart man kan ta reda på hur många mustang fastback det gjordes ett visst år med färg mototalternativ mm tack på förhand//Daniel Citera
JohnRB November 22, 2016 Report November 22, 2016 Information for Mustang från 1967 og framåt kan kjøpes från http://www.martiauto.com Citera
Per Berglund November 22, 2016 Report November 22, 2016 Ford var extremt duktiga på att kundbygga bilar vid denna tid. Varje bil blev nästan unik på detta sätt och du kan inte få ut någon vettig information med för få parametrar. Så grovt som du frågar Fastback + motor + färg så är det ändå en fasligt massa optioner kvar som filtrerar antalet bilar ännu mera. Så även om man får fram information att man råkar ha en bil som det bara gjordes 10st av så är det inte speciellt unikt bland Mustanger På Marti Auto Works som köpt all tillverkningsinformation från Ford kan du kanske köpa denna information. Gå in på sidan och klickar på "Research Stats" så inser du rätt snabbt hur många parametrar som finns Citera
Per Berglund November 22, 2016 Report November 22, 2016 Lustigt jag svara samma i samma sekund som JohnRB . :) Citera
JohnRB November 23, 2016 Report November 23, 2016 Per Ditt svar er ju lite betre! Er ju som du skriver, nest intil svårt hitta 2 Mustanger som er lika. Jag har vel slutat bli impad på at en musse er 1 av 1. Jag slutar vel ved motor og karosstyp! Min er en 70 Musse cab med 428, en av 47 produserad. mvh John Citera
Recommended Posts