badass December 18, 2016 Report December 18, 2016 Tja tja! mitt namn är Johnny och jag bor strax utanför Västerås. har alltid haft stort bilintresse och kan aldrig låta bli att modda dom bilar jag skaffar. har lagt upp en projekttråd med samma namn så om ni vill följa med på byggets väg kan ni gå in och läsa lite där. Detta är min första ford men jag är rätt säker på att jag aldrig mer kommer vara utan! =) 8 Citera
Norwall December 23, 2016 Report December 23, 2016 Hej och välkommen hit! Ska bli intressant att följa ditt projekt. Mvh Andreas 1 Citera
Gtttggg December 27, 2016 Report December 27, 2016 On 2016-12-18 at 4:52 PM, badass said: Tja tja! mitt namn är Johnny och jag bor strax utanför Västerås. har alltid haft stort bilintresse och kan aldrig låta bli att modda dom bilar jag skaffar. har lagt upp en projekttråd med samma namn så om ni vill följa med på byggets väg kan ni gå in och läsa lite där. Detta är min första ford men jag är rätt säker på att jag aldrig mer kommer vara utan! =) Den regskylten har jag sett i norska filmen Börning. Svenskreggad orange BMW. 1 Citera
badass December 27, 2016 Author Report December 27, 2016 6 minuter sedan, Robban1 said: Den regskylten har jag sett i norska filmen Börning. Svenskreggad orange BMW. ja lite kul att det är en svensk skylt åxå. inget dom har frågat mig om innan dock men det gör absolut ingenting att dom använde den i filmen. bara kul tycker jag =) Citera
Gtttggg December 27, 2016 Report December 27, 2016 1 minute ago, badass said: ja lite kul att det är en svensk skylt åxå. inget dom har frågat mig om innan dock men det gör absolut ingenting att dom använde den i filmen. bara kul tycker jag =) De har väl fixat skylten själva eller nåt. Annars får man inte ha identiska personliga skyltar på två olika fordon. :) Citera
Mogge333 March 15, 2017 Report March 15, 2017 Grymt snygg... Skulle köpt min nya i den gula färgen också om jag skulle valt någon annan färg. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Citera
Recommended Posts